Кошик
976 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Ігрові приставки, аксесуари для мобільних, та інші новинки за доступними цінами.
+380 (93) 913-89-70
+380 (95) 330-89-98
+380 (97) 354-33-47
Кошик

Поширені питання

  • Скільки часу займає доставка по Україні ?

    В середньому від 1 до 3 днів, як правило ви отримуєте замовлення на наступний день після замовлення.
  • Якими компаніями ви відправляєте замовлення ?

    Нова пошта відправка щодня.

    Ін-Тайм - відправка два рази на тиждень.

  • Як оплатити замовлення не переплачуючи додаткових комісій?

    Найвигідніший спосіб, передоплата через ПриватБанк (без комісії). При цьому ви оплачуєте тільки доставку товару, і не переплачуєте комісію за накладений платіж.
  • Якщо моє замовлення пошкодиться при пересилання ?

    Всі товари перед відправленням додатково упаковуються, міцною упаковкою або вкладається в картонну коробку, тендітні товари такі як : запчастини, дисплеї,тачскріни позначаються позначкою "Скло" і відправлятися тільки в картонної коробки (послуга упаковки безкоштовна).

    Також товар страхується на повну вартість.

  • Можлива доставка в Росію ?

    Ні, доставка замовлень тільки по Україні.
  • Як дізнатися, що моє замовлення відправили?

    Після відправки замовлення, ви отримаєте смс-повідомлення з номером декларації вашої посилки.

    Ви також зможете відстежити місце знаходження вантажу, ввівши номер декларації на офіційному сайті компанії перевізника.

     

  • Можливо оплатити замовлення при отриманні товару у своєму місті ?

    Так звичайно, замовлення понад 200 грн, можливо оплатити післяплатою.

    Зверніть увагу, що послуга платна, стягується комісія компанією "Нова Пошта" 17грн.+2% від загальної суми станом на 01.10.14.

  • Що таке післяплата, і яка комісія стягується?

    Післяплата, це спосіб оплати безпосередньо при отриманні товару у відділенні Нової Пошти.

    Так тарифи постійно змінюються, приблизну суму комісії післяплати вам скаже наш менеджер.

  • Отримав смс з номером ТТН, перевіряю інформація на сайті Нової Пошти, висвітлюється така інформація "Нова пошта очікує надходження від відправника"

    Повна інформація про посилку буде доступна після 18.00.
  • Як дізнатися поточний статус мого замовлення?

    Статус замовлення, ви завжди зможете перевірити в своєму особистому кабінеті, а також повідомлення про поточний статус замовлення надходять вам на e-mail.
  • Я можу оформити замовлення через месенджер WhatsApp ?

    Так звичайно, замовлення приймаються будь-яким зручним для вас способом!

    Через популярні месенджери WhatsApp, Telegram, також доступний On-Line чат.

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    Так звичайно, ви можете скористатись сервісом експрес розстрочка від Приватбанку.

    Розстрочка оформляється On-Line, без відвідування відділення Банку.

    Прийняття рішення протягом 15 хвилин.

    Можливо самому вибрати термін розстрочки, наприклад розбити на 3 або 6 місяців, при цьому ви відразу будете бачити потрібну суму для погашення, якщо вона вас не влаштує ви можете відмовитися.

    Для оформлення необхідно лише, платіжна картка Приватбанку.

    Докладна інформація.

  • Отримали картридж для Sega Mega Drive 2, гра не запускається.

    Всі картриджі перевіряються перед відправленням, до включення першого рівня.

    Якщо гра на вашої приставки не запустилася, спробуйте переключити перемикач в інше положення і повторити запуск гри, після даних маніпуляцій гра повинна запуститься.

    Сам перемикач ( MegaKey) розташований в основному знизу приставки, в рідких випадках в самому гнізді для картриджа, на яких моделей його немає взагалі.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner