Кошик
989 відгуків
promo_banner
Ігрові приставки, аксесуари для мобільних, та інші новинки за доступними цінами.
+380 (93) 913-89-70
+380 (95) 330-89-98
+380 (97) 354-33-47
Кошик

Поширені питання

  • Скільки часу займає доставка по Україні ?

    В середньому від 1 до 3 днів, як правило ви отримуєте замовлення на наступний день після замовлення.
  • Якими компаніями ви відправляєте замовлення ?

    Нова пошта відправка щодня.

    Ін-Тайм - відправка два рази на тиждень.

  • Як оплатити замовлення не переплачуючи додаткових комісій?

    Найвигідніший спосіб, передоплата через ПриватБанк (без комісії). При цьому ви оплачуєте тільки доставку товару, і не переплачуєте комісію за накладений платіж.
  • Якщо моє замовлення пошкодиться при пересилання ?

    Всі товари перед відправленням додатково упаковуються, міцною упаковкою або вкладається в картонну коробку, тендітні товари такі як : запчастини, дисплеї,тачскріни позначаються позначкою "Скло" і відправлятися тільки в картонної коробки (послуга упаковки безкоштовна).

    Також товар страхується на повну вартість.

  • Можлива доставка в Росію ?

    Ні, доставка замовлень тільки по Україні.
  • Як дізнатися, що моє замовлення відправили?

    Після відправки замовлення, ви отримаєте смс-повідомлення з номером декларації вашої посилки.

    Ви також зможете відстежити місце знаходження вантажу, ввівши номер декларації на офіційному сайті компанії перевізника.

     

  • Можливо оплатити замовлення при отриманні товару у своєму місті ?

    Так звичайно, замовлення понад 200 грн, можливо оплатити післяплатою.

    Зверніть увагу, що послуга платна, стягується комісія компанією "Нова Пошта" 17грн.+2% від загальної суми станом на 01.10.14.

  • Що таке післяплата, і яка комісія стягується?

    Післяплата, це спосіб оплати безпосередньо при отриманні товару у відділенні Нової Пошти.

    Так тарифи постійно змінюються, приблизну суму комісії післяплати вам скаже наш менеджер.

  • Отримав смс з номером ТТН, перевіряю інформація на сайті Нової Пошти, висвітлюється така інформація "Нова пошта очікує надходження від відправника"

    Повна інформація про посилку буде доступна після 18.00.
  • Як дізнатися поточний статус мого замовлення?

    Статус замовлення, ви завжди зможете перевірити в своєму особистому кабінеті, а також повідомлення про поточний статус замовлення надходять вам на e-mail.
  • Я можу оформити замовлення через месенджер WhatsApp ?

    Так звичайно, замовлення приймаються будь-яким зручним для вас способом!

    Через популярні месенджери WhatsApp, Telegram, також доступний On-Line чат.

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    Так звичайно, ви можете скористатись сервісом експрес розстрочка від Приватбанку.

    Розстрочка оформляється On-Line, без відвідування відділення Банку.

    Прийняття рішення протягом 15 хвилин.

    Можливо самому вибрати термін розстрочки, наприклад розбити на 3 або 6 місяців, при цьому ви відразу будете бачити потрібну суму для погашення, якщо вона вас не влаштує ви можете відмовитися.

    Для оформлення необхідно лише, платіжна картка Приватбанку.

    Докладна інформація.

  • Отримали картридж для Sega Mega Drive 2, гра не запускається.

    Всі картриджі перевіряються перед відправленням, до включення першого рівня.

    Якщо гра на вашої приставки не запустилася, спробуйте переключити перемикач в інше положення і повторити запуск гри, після даних маніпуляцій гра повинна запуститься.

    Сам перемикач ( MegaKey) розташований в основному знизу приставки, в рідких випадках в самому гнізді для картриджа, на яких моделей його немає взагалі.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner